Kvalita služeb v osobní železniční dopravě

Název práce: Kvalita služieb v osobnej železničnej doprave
Autor(ka) práce: Sabela, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Kořánová, Helena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zaoberá kvalitou služieb v osobnej železničnej doprave v Českej republike a navrhuje možné zlepšenia. V prvej časti práce popisuje hlavné pojmy, informácie o danej doprave a jej poskytovateľov. Praktická časť začína praktickou aplikáciou Ishikawového diagramu, pokračuje analýzou vypracovaného dotazníka a v poslednej časti definuje návrhy na zlepšenie, ktoré vychádzajú najmä z dotazníka.
Klíčová slova: železničná doprava; Ishikawov diagram; kvalita služby
Název práce: Kvalita služeb v osobní železniční dopravě
Autor(ka) práce: Sabela, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Kořánová, Helena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaobírá kvalitou služeb v osobní železniční dopravě v České republice a navrhuje možné zlepšení. První část práce popisuje hlavní pojmy, informace o dané dopravě a její poskytovatelů. Praktická část začíná praktickou aplikací Ishikawového diagramu, pokračuje analýzou vypracovaného dotazníku a v poslední části definuje návrhy na zlepšení, které vycházejí hlavně z dotazníku
Klíčová slova: Ishikawův diagram; kvalita služby; železniční doprava
Název práce: Quality of rail transport services
Autor(ka) práce: Sabela, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Kořánová, Helena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with the quality of passenger rail services in Czech Republic and suggests possible improvements. The first part describes the main concepts, information about rail services and providers. The practical part begins with the practical application of Ishikawa's diagram, it continues with an analysis of the filled in questionnaires and in the last section suggestions for improvement are defined, which are mainly based on the questionnaire.
Klíčová slova: rail transport; the quality of service; Ishikawa diagram

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 2. 2010
Datum podání práce: 15. 4. 2010
Datum obhajoby: 2. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24771/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: