Řízení značky

Název práce: Řízení značky
Autor(ka) práce: Čeřovský, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o teoretických přístupech řízení značky, porovnává tyto přístupy s přístupy používanými v praxi, zejména pak brand manažery českých značek. Formou marketingového výzkumu zjišťuje dopad řízení značek u segmentu vysokoškolských studentů v ČR.
Klíčová slova: identita značky; ochranná známka; maloobchodní značka; ochrana značky; nástroje řízení značky; marketingové nástroje; značka; strategie řízení značky; hodnota značky; řízení značky; brand manažer
Název práce: Brand management
Autor(ka) práce: Čeřovský, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Thesis shows theoretical approaches of brand management and compares it with best practices used in international and czech companies. There is a picture of brand management impact of brand management into consumption behaviour of university students in Czech republic documented by own desk research.
Klíčová slova: retail brand; brand manager; brand; brand protection; marketing mix; strategic brand management; brand equity; brand identity; trade mark; brand management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 2. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23798/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: