Marketingový výzkum restaurace

Název práce: Marketingový výzkum restaurace
Autor(ka) práce: Dinhová, Lan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mlejnková, Lena
Oponenti práce: Zábranská, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce byla realizace marketingového výzkumu restaurace Thanh Long. Pozornost byla věnována teorii marketingového výzkumu a charakteristice etnické gastronomie. Na základě dotazníkového šetření byla zjištěna spokojenost se službami restaurace Thanh Long a byly navrženy návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: cestovní ruch; etnická kuchyně; marketingový výzkum
Název práce: Marketing research of restaurant
Autor(ka) práce: Dinhová, Lan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mlejnková, Lena
Oponenti práce: Zábranská, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis was a realization of marketing research of the restaurant Thanh Long. The attention was payed to the theory of marketing research and the characterization of ethnic gastronomy. On the basis of satisfaction analysis were made improvement suggestions.
Klíčová slova: tourism; ethnic cuisine; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 2. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21528/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: