Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku

Název práce: Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Autor(ka) práce: Policarová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pirožek, Petr
Oponenti práce: Tyráček, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této diplomové práce je navržení strategických podnikatelských aktivit firmy KERAMIS koupelny s. r. o.. Zpracovala jsem jednotlivé strategické analýzy (PEST analýza, Portrův model, analýza hodnotového řetězce, finanční analýza a SWOT analýza) a navrhla jsem konkrétní strategii stability na základě výsledku analýz ve vztahu k marketingu, R&D, lidským zdrojům, financím a produktům. Dle mých zjištění by firma měla setrvat ve svém oboru podnikání a nerozšiřovat její podnikání do celého sektoru stavebnictví. Firma musí snížit svoji zadluženost, neustále hledat nové dodavatele, kteří nabídnou lepší obchodní podmínky a nové zboží, snažit se získávat exkluzivní zastoupení v regionu a finančně motivovat zaměstnance v závislosti na jejich pracovní produktivitě. Dále doporučuji zakoupení grafického 3D programu, investici do optimalizace www stránek (SEO) a zakoupení dodávkového vozu. Budoucí vývoj firmy záleží na dostatečném množství finančních prostředků a následné realizaci příležitostí.
Klíčová slova: strategie; podnikatelské aktivity; strategické analýzy; strategické řízení; hodnotový řetězec
Název práce: Strategic Business Activities of a chosen Firm
Autor(ka) práce: Policarová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pirožek, Petr
Oponenti práce: Tyráček, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The proposition of company KERAMIS koupelny s.r.o. strategic business activities are the graduation thesis topic. I worked individual strategic analyses (PEST analysis, 5 powers Porter's model, value deskriptor analysis, financial analysis and SWOT analysis) and I designated concrete stability strategy on the basis of analyses results in relation to marketing, R&D, human resources, finance and products. According to my investigations the firm should continue in its business branch and shouldn't broaden its business in whole building industries. The firm hat to decrease its indebtedness, search all the time new product suppliers, who offer better trading conditions and new products, endeavour to canvass exclusive dealership in the region and financially motivate staffs depending on their staff productivity. Further I advise 3D graphics computer software and delivery van buying and investment in websites optimalization (SEO). The future firm progression depends on financial resources sufficiency and subsequent occasions realization.
Klíčová slova: value deskriptor analysis; strategic analyses; strategy; strategic business; business activities

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 1. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20111/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: