Analýza pracovní doby v marketingové společnosti

Název práce: Analýza pracovní doby v marketingové společnosti
Autor(ka) práce: Daňková, Silvie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bedrnová, Eva
Oponenti práce: Jarošová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou pracovní doby, coby jednoho z hlavních aspektů práce a pracovní činnosti člověka. Cílem práce je analyzovat pracovní dobu a její využívání v konkrétní, marketingové, společnosti. Teoretická část práce uvádí do problematiky, shrnuje základní poznatky z literatury a poskytuje teoretická východiska pro praktickou část práce. V praktické části práce je podrobně analyzován systém pružné pracovní doby, který je ve společnosti využíván. Cílem je analyzovat chování zaměstnanců ve vztahu k pracovní době v dlouhodobějším měřítku a vyvodit z tohoto pro společnost patřičná doporučení. Tato analýza by měla být podkladem zejména pro manažery oddělení a pro personální oddělení.
Klíčová slova: flexibilní pracovní doba; zaměstnanecké benefity ; analýza pracovní doby; pracovní doba; práce; pružná pracovní doba
Název práce: Working time analysis in a marketing company
Autor(ka) práce: Daňková, Silvie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bedrnová, Eva
Oponenti práce: Jarošová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the issue of working time, as one of the main aspects of work. The goal of this thesis is to analyze the working time in concrete marketing company. The theoretical part introduces the issue and summarizes the basic knowledge of literature. In the practical part the company system of flexible working hours is being analyzed in detail. The aim is to analyze the behavior of employees in relation to working time and to recommend appropriate further steps for the company. This analysis should be useful particularly for managers and for HR department.
Klíčová slova: employee benefits; labor; analysis of the working time; flexible working hours; working hours

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2009
Datum podání práce: 15. 5. 2010
Datum obhajoby: 1. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23789/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: