Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Zimbabwe

Název práce: Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Zimbabwe
Autor(ka) práce: Proroková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce bylo podat souhrnné informace o Zimbabwe. Obsahem jsou jak zvláštnosti podnikatelského prostředí, tak i obchodní a kulturní zvláštnosti této země a celá práce by měla sloužit jako informativní dokument pro potencionální investory či laiky a turisty, kteří se o Zimbabwe chtějí dozvědět něco více. První kapitola obsahuje základní charakteristiku, jako je geografie, demografie, náboženství či historie Zimbabwe. V druhé kapitole jsou k nalezení informace o ekonomické a politické situaci v zemi, relevantní pro budoucí podnikatele. Třetí je zaměřená na kulturní a obchodní odlišnosti, které je třeba znát a poslední kapitola je věnována Česko-Zimbabwských vztahům. Součástí je i obrazová příloha.
Klíčová slova: Obchodní zvláštnosti; Podnikatelského prostředí; Kulturní zvláštnosti; Zimbabwe
Název práce: Specialities of the entrepreneural environment, business and cultural specialities of Zimbabwe
Autor(ka) práce: Proroková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to give general information on Zimbabwe. Contents are specific entrepreneural environment, as well as business and cultural specialities of this country and the whole work should serve as an informative document for potential investors or nonspecialist and tourists who want to know about Zimbabwe something more. The first chapter contains the basic characteristics such as geography, demography, religion and history of Zimbabwe. In the second chapter, there are information about economic and political situation in the country, relevant to future entrepreneurs. The third focuses on the cultural and business differences that are needed to be known and the last chapter is devoted to Czech-Zimbabwean relations. There is also an illustrated appendix.
Klíčová slova: Zimbabwe; Business specialities; Specialities of the entrepreneural environment; Cultural specialities

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2009
Datum podání práce: 20. 5. 2010
Datum obhajoby: 31. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21522/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: