Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Mosambiku

Název práce: Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Mosambiku
Autor(ka) práce: Strnad, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření souhrnu informací o Mosambické republice, s hlavním zaměřením na podnikatelské prostředí a kulturní a obchodní zvláštnosti. První část práce shrnuje informace o geografii, historii, demografii, politice a hospodářství. Druhá kapitola analyzuje podnikatelské prostředí, přítomné investiční hrozby a příležitosti. Třetí část popisuje obchodní a kulturní zvláštnosti, relevantní pro potencionální obchodníky a návštěvníky. Poslední kapitola analyzuje vztahy mezi ČR a Mosambikem. Součástí práce je i obrazová příloha.
Klíčová slova: Mosambik; Kulturní zvláštnosti; Obchodní zvláštnosti; Podnikatelské prostředí
Název práce: Specialities of the entrepreneurial environment, business and cultural specialities of Mozambique
Autor(ka) práce: Strnad, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor thesis is to make a summary of information on the Republic of Mozambique, with the main focus on entrepreneurial environment and cultural and business specialities. First part of the thesis sums up information about geography, history, demography, politics and economy. The second chapter analyzes entrepreneurial environment, present investment dangers and opportunities. Third part describes business and cultural specialities, relevant for potential businessman and visitors. The last chapter analyzes relations between Czech Republic and Mozambique. A part of this thesis is also an illustrated appendix.
Klíčová slova: Entrepreneurial environment; Mozambique; Cultural specialities; Business specialities

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2009
Datum podání práce: 5. 5. 2010
Datum obhajoby: 31. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21485/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: