Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Olomouc

Název práce: Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Olomouc
Autor(ka) práce: Látalová, Olga
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Filipová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Olomouc a nákupním chováním jeho obyvatel, a to především v oblasti potravin a jiného zboží každodenní potřeby. První kapitola se věnuje samotnému městu Olomouc, jeho všeobecné charakteristice, demografickým a ekonomickým údajům a územnímu rozdělení. Druhá kapitola charakterizuje obchodní vybavenost města. Jsou přiblíženy jednotlivé větší prodejny a jejich rozmístění v rámci olomoucké maloobchodní sítě. Třetí kapitola, stěžejní část této bakalářské práce, se zabývá analýzou nákupního chování obyvatel. Jako metoda bylo použito dotazníkového šetření ve vybraných domácnostech.
Klíčová slova: Olomouc; obchodní vybavenost; nákupní chování
Název práce: The analysis of buying conditions and buying bahaviour in the city of Olomouc
Autor(ka) práce: Látalová, Olga
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Filipová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the buying conditions in Olomouc and buying behaviour of its inhabitants, especially in the area of food-stuff and goods of everyday use. The first chapter is dedicated to the characteristics of the city itself, demographic and economical data and territorial distribution. The second chapter characterizes facilities of the city in terms of shopping. There are introduced major shopping units and their distribution throughout the Olomouc retail system. The third chapter, a fundamental part of the thesis, analyses buying behaviour of inhabitants. As a chief method there were used questionnaires fulfilled in selected households.
Klíčová slova: bying conditions; buying behaviour; Olomouc

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 31. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25057/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: