On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy

Název práce: On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy
Autor(ka) práce: Jankovič, Zdeněk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Plůdek, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce 'On-line marketing - Princip aukce mění svět reklamy' se zabývá postavením internetu jako média, on-line komerčními komunikacemi, oblastí vyhledávačů a výkonovou reklamou. Práce je strukturována do tří částí. V první části nahlížím na internet jako na médium nové generace, porovnávám jej s tradičními médii a popisuji situaci v ČR. Uvádím zde také stručnou segmentaci českých uživatelů internetu. V druhé části popisuji marketingový komunikační mix na internetu, přibližuji možné formy on-line reklamy a také výhody a nevýhody reklamy na internetu. Přidávám také informace o měření ukazetelů webových stránek a poskytuji statistiky o výši výdajů do on-line reklamy. Ve třetí části se zabývám reklamou v internetových vyhledávačích a mechanismy prodeje reklamy pomocí systémů Google AdWords (AdSense) a Seznam Sklik. Zajímám se zde o to, jakým způsobem ve výkonové reklamě na internetu funguje princip platby za kliknutí a princip aukce. Pojednávám také o problematice SEM (marketing ve vyhledávačích). Přínosem práce jsou informace o možnostech využití internetu v rámci propagace a ucelené informace o problematice výkonové reklamy ve vyhledávačích.
Klíčová slova: komunikační mix; komerční komunikace; internet; Google; internetové vyhledávače; formy on-line komunikace; PPC systémy
Název práce: On-line marketing - Principle of an auction changes the world of advertising
Autor(ka) práce: Jankovič, Zdeněk
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Plůdek, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis 'On-line marketing - Principle of an auction changes the world of advertising' is about internet as a medium, on-line commercial communications, search engines and performance marketing. This thesis is divided into three parts. First part is about internet as a medium and actual situation on the Czech internet market. Second part describes a marketing communication mix on the internet, forms of online advertisement and pros and cons of online advertising. Third part deals with an advertisement within the frame of search engines. This part is also about PPC systems and SEM (Search Engine Marketing). Contribution of this thesis lies in info how to use the internet for propagation.
Klíčová slova: PPC systems; Search engines; Forms of online advertisement; Communication mix; Internet; Google; Commercial communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 12. 2009
Datum podání práce: 12. 5. 2010
Datum obhajoby: 10. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23915/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: