Marketingová strategie společnosti L ´Oréal

Název práce: Marketingová strategie společnosti L ´Oréal
Autor(ka) práce: Výletová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Frýbort, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti L'Oréal. Na základě teoretického objasnění je analyzována marketingová strategie společnosti. Důležitým východiskem práce je také vznesení návrhů na vylepšení této strategie.
Klíčová slova: marketingová komunikace; L´Oréal; marketingová strategie; komerční komunikace; marketingové řízení; marketing
Název práce: Marketing strategy of L´Oréal
Autor(ka) práce: Výletová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Frýbort, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis focuses on the marketing strategy of the company L'Oréal. On the basis of the theoretical part is analyzed the marketing strategy of the company. The important part is also the one about recommendations how to improve the contemporary marketing strategy.
Klíčová slova: Comercial communication; Marketing; Marketing strategy; Marketing proceedings; Marketing communication; L´Oréal

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 12. 2009
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 11. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23690/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: