Zavedení nové globální značky na český trh

Název práce: Zavedení nové globální značky na český trh
Autor(ka) práce: Hlaváč, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Štibinger, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Je zpracována problematika mezinárodního marketingu a především expanze značky do zahraničí s užším zaměřením na marketingový a komunikační mix. Vše je zkoumáno především z pohledu cílového trhu a v rámci trendů 21. století, ve kterém trhu vládnou spotřebitelé a tradiční pojetí reklamy přestává fungovat. V praktické části analyzuji vstup značky Frigo na český trh, na který aplikuji trendy z teoretické části. Výstupem jsou obecná doporučení, jak v 21. století marketingově co nejefektivněji expanzi na nové trhy uchopit.
Klíčová slova: marketingové trendy 21. století; connected marketing; mezinárodní marketing; marketingový mix; Frigo; komunikační mix
Název práce: The launch of a new global brand on the czech market
Autor(ka) práce: Hlaváč, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Štibinger, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis takes a deeper look at the international marketing with a particular focus on the marketing communications mix. All topics are approached from the target market point of view and everything is set into the trends of the 21st century - trends of the era when consumer drives the market and the old marketing approaches are no longer efficient. In the practical part the thesis analyses the launch of the Frigo brand on the czech market with application of the in the theoretical part studied trends. The outcomes of the thesis are recommendations on the topic of how to most efficiently launch a product on the czech market in the era of the 21st century.
Klíčová slova: Frigo; communications mix; marketing mix; connected marketing; marketing trends of the 21st century; international marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2009
Datum podání práce: 8. 5. 2010
Datum obhajoby: 11. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22812/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: