Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Humlová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je vysvětlit podstatu franchisingu a na názorném příkladu ukázat, jak tato metoda funguje v praxi. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické jsou uvedeny výhody a nevýhody jak pro franchisora, tak pro franchisanta. Dále je zde popsána situace na českém trhu a další perspektivy vývoje, V druhé části je detailně popsán franchisingový projekt společnosti Daos Plus s.r.o. Ve třetí části jsou zveřejněny výsledky průzkumu, jež byl proveden mezi mladými lidmi a který mezi nimi zkoumá všeobecnou povědomost o franchisingu.
Klíčová slova: Franchising v ČR; franchisor; Švejk Restaurant; franchisant
Název práce: Franchising as a form of entry to the market
Autor(ka) práce: Humlová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to explain the principles of franchising. The thesis is made up of three chapters. First teoretical chapter is concerning about the advantages and the disadvantages for franchisors and frnchisants. In the thesis, there is described the situation on the czech market and possible perspective of another development.. Second one contains details about the franchise concept that offers the company Daos Plus s.r.o. At last the conclusions of research among young people are published and show the general knowledge in this area.
Klíčová slova: franchisant; Franchising in the Czech Republic; Švejk Restaurant; franchisor

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 11. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22629/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: