Destinační marketing a management

Název práce: Destinační marketing a management
Autor(ka) práce: Kocková, Jitka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce mapuje teoretické aspekty destinačního managementu a marketingu. Definuje destinační management a trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu. V práci je aplikován destinačního management a marketing v destinaci Sokolovsko. Pro tuto destiaci je navržena marketingová strategie a marketingový mix.
Klíčová slova: destinační management; cestovní ruch; destinační marketing
Název práce: Destination Marketing and Management
Autor(ka) práce: Kocková, Jitka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Work presents the theoretical aspects of destination management and marketing. It defines the destination management and sustainable development of tourism. The work is applied to destination management and destination marketing in region Sokolovsko. For this destiaci is proposed marketing strategy and marketing mix.
Klíčová slova: destination marketing; tourism; destination management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 1. 2009
Datum podání práce: 15. 4. 2010
Datum obhajoby: 8. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18387/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: