Cílový spotřebitel rybí restaurace

Název práce: Cílový spotřebitel rybí restaurace
Autor(ka) práce: Mikšovská, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá segmentací trhu pro nově vzniklý rybí fastfood MICHAEL'S. První část práce se zabývá představením fastfoodové restaurace MICHAEL'S, historií vzniku restaurace a celkovým podnikatelským plánem. Ve druhé části je představena teoretická část potřebná pro segmentaci trhu a její možná aplikace na konkrétní segmentaci pro rybí fastfood. Ve třetí části je zpracován teoretický návrh výzkumu trhu.Projekt bude nápomocen při odkrývání vhodných cílových segmentů. Vybrání vhodných cílových segmentů je velice důležité pro vytvoření úspěšné marketingové strategie. Projekt také pomůže zvolit vhodnou lokalitu pro otevření nové restaurační jednotky.
Klíčová slova: trh; cílový; segmentace; spotřebitel
Název práce: The target consumer of the fish restaurant
Autor(ka) práce: Mikšovská, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is about market segmentation for the new type of the fastfood restaurant MICHAEL'S. The first part is introducing restaurant MICHAEL'S, its history and is introducing the business plan. The second part of thesis is focused on the theoretically process of segmentation which is needed for concrete segmentation of the fish fastfood. The rest of the thesis is dedicated to the theoretical project about market research which should help to find the best segments for the MICHAEL'S. Choosing the best segments is very important for creating a successful marketing strategy. The market research also helps to find the location where should be the restaurant opened.
Klíčová slova: market; segmentation; consumer; target

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 1. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 9. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25287/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: