Marketingový význam body image

Název práce: Marketingový význam body image
Autor(ka) práce: Rašková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovým významem body image. Práce představuje samotný pojem body image, jeho vývoj v čase a vliv médií na sebepojetí a sebehodnocení lidí. Praktická část se zaměřuje na obsahovou analýzu titulních stran časopisu Květy v rámci stanovené časové osy. Samostatnou kapitolu praktické části představuje analýza spotřebitelů Květů prostřednictvím dat MML-TGI.
Klíčová slova: obsahová analýza; média; MML-TGI; Body image; časopis Květy
Název práce: The importance of body image marketing
Autor(ka) práce: Rašková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Diploma thesis deals with the importance of body image marketing. Thesis depicts concept of body image, its evolution in time and the influence of media on people's self-concept and self-evaluation. The practical part is focused on content analysis of front-pages of specific magazine in given time period. Independent chapter concerns with analysis of consumers via data from MML-TGI database.
Klíčová slova: content analysis; Body image; magazine Květy; media; MML-TGI

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 10. 2009
Datum podání práce: 5. 5. 2010
Datum obhajoby: 9. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22972/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: