Aplikace marketingu u regionální neziskové organizace - Obchodní a hospodářské komory

Název práce: Aplikace marketingu u regionální neziskové organizace - Obchodní a hospodářské komory
Autor(ka) práce: Zezuláková, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Prchal, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá aplikací marketingu u neziskové, regionálně vymezené organizace Obchodní a hospodářské komory. Cílem práce bylo zhodnotit současné uplatnění a navržení vyváženého marketingového mixu, který zohledňuje všechny stávající specifika a nabídnout řešení pro její další rozvoj a efektivní uplatnění aktivit a produktů u cílových skupin. V teoretické části jsou pospány specifika neziskových organizací, výchozí metodika týkající se tvorby marketingu, zahrnující analýzy cílových skupin, konkurence, SWOT a marketingový mix. V praktické části je rozpracovaný popis OHK jako velmi atypické neziskové organizace, vč. jednotlivých marketingových analýz dle metododiky a doporučení ke zpelšení.
Klíčová slova: Marketingový mix "4P"; SWOT analýza; Marketing u neziskové organizace
Název práce: Practical application of marketing by regional non-profit organization –Chamber of Commerce
Autor(ka) práce: Zezuláková, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Prchal, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The major objective is to sum up contemporary situation and suggest a balanced marketing mix, considering all current specificity and offer new solution for further development of product and services. There is described in theoretical part the specificity of non-profit organizations, methodology of marketing creation and analysis of target group, competition, SWOT and marketing mix. In practical part there is description of atypical non-profit Chamber of Commerce, marketing analysis used by marketing application and recommendation for improvement.
Klíčová slova: analysis of target group; marketing; marketing mix; analysis of competition; SWOT analysis; non-profit organization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2009
Datum podání práce: 30. 3. 2010
Datum obhajoby: 9. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21993/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: