Segmentace trhu mladých

Název práce: Segmentation of young people
Autor(ka) práce: Böhmová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Petriková, Patrícia
Jazyk práce: English
Abstrakt:
My thesis deals with clothing habits of young people. The first part descibes the process of market segmentation, the second part abou the lifestyle of young people and about their clothing habits. I used a questionaire and with the help of PASW Statistics I revaled four segments.
Klíčová slova: market segmentation; lifestyle of young peole; clothing
Název práce: Segmentace trhu mladých
Autor(ka) práce: Böhmová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Petriková, Patrícia
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Segmentace trhu mladých podle oblékání se snaží rozpoznat mezi mladými lidmi charakteristiky, které mají podobné nebo kterými se naopak od sebe odlišují. Oblékání je zde dáno do souvislosti s životním stylem mladých lidí. Primární data jsem zjišťovala pomocí dotazníkového šetření. Pomocí programu PASW Statistics jsem odkryla čtyři segmenty.
Klíčová slova: oblékání; segmentace trhu; životní styly mladých

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 3. 2009
Datum podání práce: 5. 5. 2010
Datum obhajoby: 8. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21147/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: