Analýza spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami zoologické zahrady

Název práce: Analýza spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami zoologické zahrady
Autor(ka) práce: Havlová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Nový, Jan
Oponenti práce: Langr, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Průzkum spokojenosti zákazníků se službami zoologické zahrady se zaměřením na služby doplňkového charakteru. Jedná se především o oblast stravování, služeb pro rodiče s dětmi a všeobecně zázemí pro návštěvníky. Z vyhodnocených informací budou vypracovány závěry a doporučení pro další zlepšování daných služeb.
Klíčová slova: doplňková činnost; zoologická zahrada Liberec; spokojenost zákazníků
Název práce: The Analysis of the Visitors' Satisfaction with Complimentary Services of Zoological Garden
Autor(ka) práce: Havlová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Nový, Jan
Oponenti práce: Langr, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
A research on the visitors' satisfaction with offer of zoological garden focused on the complimentary based services. The work covers especially an area of visitors' alimentation, services for families with children and generally all the facilities for the visitors. The elaborated information will help to make the conclusions and recommendations for future development of all the particular services.
Klíčová slova: Complimentary Services ; visitors' satisfaction; zoological garden Liberec

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu veřejného sektoru

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 6. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 9. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20861/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: