Analýza implementace projektu Customer Self-Repair ve společnosti HP

Název práce: Analýza implementace projektu Customer Self-Repair ve společnosti HP
Autor(ka) práce: Klement, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hrůzová, Helena
Oponenti práce: Nešpor, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je provést analýzu projektu Customer Self-Repair ve společnosti Hewlett-Packard a to především z hlediska nákladů a úspor, které bude možné očekávat po implementaci procesních změn, které bylo nutné provést v průběhu projektu a současně také naznačit, kde byly provedeny chyby z pohledu projektového řízení a vznést návrhy na případná zlepšení do budoucna. V teoreticko-metodologické části je shrnuta všeobecná teorie týkající se problematiky řízení projektů, jejich vymezení a specifika a nejaktuálnější používané metodologie. Dále je přiblížena charakteristika společnosti, historie, ekonomické výsledky a organizační struktura. Třetí kapitola je zaměřena na praxi řízení projektů ve společnosti, vymezení fází, kterými by měl projekt projít a kritéria, která by měl splňovat, aby mohl projí schvalovacím procesem. V samotné analýze projektu je postihnut servisní model pro opravy osobních počítačů v regionu Europe, Middle East, Africa, provedení identifikace chyb a procesních komplikací v průběhu projektu. V závěru této kapitoly je provedena analýza skutečných úspor a nákladu, které mohou být reálně očekávány v uzavírací fázi projektu. Poslední kapitola obsahuje shrnutí a návrhy na řízení dalších projektů ve společnosti.
Klíčová slova: řízení projektů; Customer-Self Repair projekt; Hewlett-Packard
Název práce: Analasis of implementation of Customer-Self Repair project in Hewlett-Packard
Autor(ka) práce: Klement, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hrůzová, Helena
Oponenti práce: Nešpor, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma paper is to analyze the Customer Self-Repair project in Hewlett-Packard especially from costs and savings point of view that can be expected after the implementation of procedural changes that had to be made in the course of the project, while also indicate where mistakes were made from the perspective of project management and make suggestions on possible improvements in the future. The theoretical and methodological part is summed up a general theory concerning the problems of project management. The third chapter focuses on the practices of project management in the company, the definition stage the project should undergo and the criteria that should meet in order to pass the approval process. In the analysis of the project itself is captured the service model for the repairs of personal computers in the Europe, Middle East and Africa region. Than identification of error and procedural complications that occurred during the project. . At the end of this chapter is an analysis of actual savings and costs that can be realistically expected in the closing phase of the project. The last chapter contains a summary and suggestions for management of future projects in the company.
Klíčová slova: Hewlett-Packard; Customer-Self Repair Project; project management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2008
Datum podání práce: 30. 9. 2009
Datum obhajoby: 9. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16252/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: