Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek

Název práce: Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
Autor(ka) práce: Mihoková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Kopáčková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat kupní chování spotřebitelů na trhu sušenek a oplatek, nalézt specifika a zmapovat využití prodejních kanálů. První část je věnována teoretickému aparátu, který pomůže pochopit spotřebitelovy predispozice, životní styl a průběh kupního rozhodovacího procesu v obecné rovině. Druhá část je zaměřena na samotný trh sušenek a oplatek a současnou situaci. Třetí praktická část se zabývá výsledky marketingového výzkumu spotřebitelů v oblasti sušenek a oplatek.
Klíčová slova: chování spotřebitelů; kupní rozhodovací proces; spotřebitelé; rozhodování; sušenky a oplatky
Název práce: Purchasing decision process of consumers in the sweet biscuits and wafers market
Autor(ka) práce: Mihoková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Kopáčková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to analyze a purchasing behavior of consumers in the market of biscuits and wafers, find specifics and map out the usage of sales channels. The first part focuses on the theoretical apparatus that helps to understand consumers' predispositions, lifestyle and purchasing decision process in general. The second part concentrates on biscuits and wafers and the current situation. The third practical part deals with the results of marketing research of consumers in biscuits and wafers category.
Klíčová slova: decision-making; biscuits and wafers; behavior of consumers; purchasing decision process ; consumers

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2009
Datum podání práce: 9. 5. 2010
Datum obhajoby: 8. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25275/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: