Analýza ICT trhu v segmente služieb SaaS

Název práce: Analýza ICT trhu v segmente služieb SaaS
Autor(ka) práce: Brdjar, Jaroslav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Derfler, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto práce je analyzovať súčasný trh produktov Software-as-a-Service predovšetkým analýzou dodávateľov, názornými ukážkami a predstavením funkcionality týchto riešení. Mojím cieľom je ukázať prínos používania takýchto riešení pre podnik. Pokúsim sa odhadnúť vývoj a smerovanie tohto segmentu trhu na základe analytických správ popredných spoločností a na základe potrieb zákazníkov. Celá analýza SaaS je postavená na teoretických základoch, ktoré sú potrebné pre dosiahnutie stanovených cieľov. V ďalších jednotlivých častiach tejto práce je rozoberaný trh SaaS aplikácii, určenie a vymedzenie miesta SaaS riešení na celkovom trhu IT a je poskytnutý prehľad celosvetovo najväčích dodávateľov SaaS riešení. Stanovenie metrík a následné hodnotenie a výber konkrétnej implementácie SaaS je popísané v poslednej kapitole. Prínosom tejto práce je analýza segmentu trhu SaaS, prezentácia jednotlivých produktov a predstavenie funkcionality a možností, ktoré tieto aplikácie poskytujú na detailných ukážkách konkrétnych riešení používaných po celom svete.
Klíčová slova: TCO; Softvér ako služba; SaaS; CRM; Celkové náklady; On-demand softvér ; Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Název práce: Analýza ICT trhu v segmente služieb SaaS
Autor(ka) práce: Brdjar, Jaroslav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Derfler, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je analyzovat současný trh produktů Software-as-a-Service především analýzou dodavatelů, názornými ukázkami a představením funkcionality těchto řešení. Mým cílem je ukázat přínos užívání takových řešení pro podnik. Pokusím se odhadnout vývoj a směřování tohoto segmentu trhu na základě analytických zpráv předních společností a na základě potřeb zákazníků. Celá analýza SaaS je postavena na teoretických základech, které jsou nezbytné pro dosažení stanovených cílů. V dalších jednotlivých částech této práce je rozebírán trh SaaS aplikaci, určení a vymezení místa SaaS řešení na celkovém trhu IT a je poskytnut přehled celosvětově najväčích dodavatelů SaaS řešení. Stanovení metrik a následné hodnocení a výběr konkrétní implementace SaaS je popsáno v poslední kapitole. Přínosem této práce je analýza segmentu trhu SaaS, prezentace jednotlivých produktů a představení funkcionality a možností, které tyto aplikace poskytují na detailních ukázkách konkrétních řešení používaných po celém světě.
Klíčová slova: TCO; Řízení vztahů se zákazníky; SaaS; CRM; Celkové náklady; On-demand softvér; Softvér jako služba
Název práce: Analysis of the ICT market in the segment of SaaS
Autor(ka) práce: Brdjar, Jaroslav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Derfler, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this work is to analyze the current market products Software-as-a-Service by analyzing particular suppliers, illustrative examples and introduction of functionality of these solutions. My goal is to show the benefits of using these solutions for the enterprise. I will try to assess the development and direction of this market segment based on analyst reports of leading companies based on customer needs. Full analysis of SaaS is built on theoretical foundations that are necessary to achieve stated objectives. In the other individual parts of this work,there are discussed market shares of SaaS applications, determining and defining placement of SaaS solutions for the overall IT market and provided an overview of the biggest worldwide suppliers of SaaS solutions. There are also defined metrics, criterias and selection of an implementation of SaaS which are described in the last chapter. The benefit of this work is the SaaS market segment analysis, presentation and performance of individual products,its functionality and options. Also there will be showed detailed presentations on specific solutions which are used worldwide.
Klíčová slova: TCO; Customer Relationship Management; Software-as-a-Service; SaaS; On-demand software; Total costs of ownership; CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 21. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24922/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: