Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v rámci vybraných vysokých škol

Název práce: Návrh komunikačnej stratégie spoločnosti ACP Traductera, s.r.o. pre získavanie ľudských zdrojov v rámci vybraných vysokých škôl
Autor(ka) práce: Valovičová, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Syrovátka, Oldřich
Oponenti práce: Vegrichtová, Radka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je navrhnúť vhodné postupy pre vytvorenie partnerských vzťahov firmy ACP Traductera, s.r.o. s vybranými vysokými školami a pre zvýšenie povedomia spomedzi rad študentov. Medzi vybrané vysoké školy patria Fakulta managementu VŠE v Praze, Pedagogická fakulta JČU v Českých Budějoviciach, Vysoká škola polytechnická v Jihlave a Západomoravská vysoká škola v Třebíči. V práci sa prelínajú vedné disciplíny ako je strategický marketing, marketingová komunikácia, management a riadenie ľudských zdrojov. Nástroje marketingovej komunikácie boli použité v rámci výskumu na jednotlivých vysokých školách. Pomocou dotazníkových techník bol zachytený výstup v podobe názorov študentov o otázkach spolupráce a povedomia o firme a vo forme interview sa uskutočnilo jednanie s vedeniami vybraných vysokých škôl. V závere je zhodnotenie prístupu jednotlivých vysokých škôl k problematike spolupráce, ich študentov najmä z pohľadu jazykového vybavenia a odporúčanie pre vytvorenie spolupráce s VŠ ktoré najviac zodpovedajú požiadavkam a formy v akých by mala táto spolupráca prebiehať.
Klíčová slova: vysoké školy; spolupráca; ACP Traductera; firmy; komunikačná stratégia
Název práce: Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v rámci vybraných vysokých škol
Autor(ka) práce: Valovičová, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Syrovátka, Oldřich
Oponenti práce: Vegrichtová, Radka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je navrhnout vhodné postupy pro vytvoření partnerských vztahů firmy ACP Traductera, s.r.o. s vybranými vysokými školami a pro zvýšení povědomí spomezi řad studentů. Mezi vybrané vysoké školy patří Fakulta managementu VŠE v Praze, Pedagogická fakulta JČU v Českých Budějovicích, Vysoká škola polytechnická v Jihlavě a Západomoravské vysoká škola v Třebíči. V práci se prolínají vědní disciplíny jako je strategický marketing, marketingová komunikace, management a řízení lidských zdrojů. Nástroje marketingové komunikace byly použity v rámci výzkumu na jednotlivých vysokých školách. Pomocí dotazníkových technik byl zachycen výstup v podobě názorů studentů na otázky spolupráce a povědomí o firmě a ve formě interview se uskutečnilo jednání s vedeními vybraných vysokých škol. V závěru je zhodnocení přístupu jednotlivých vysokých škol k problematice spolupráce, jejich studentů zejména z pohledu jazykového vybavení a doporučení pro vytvoření spolupráce s VŠ které nejvíce odpovídají požadavkům a formy v jakých by měla tato spolupráce probíhat.
Klíčová slova: vysoké školy; spolupráce; ACP Traductera, s.r.o.; komunikační strategie; firmy
Název práce: Communication Strategy Draft for ACP Traductera, s.r.o. for Human Resources Gaining in the Frame of Higher Schools
Autor(ka) práce: Valovičová, Eliška
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Syrovátka, Oldřich
Oponenti práce: Vegrichtová, Radka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The work is to design appropriate procedures for establishing partner relations with the ACP Traductera Company, Ltd. with selected universities and to raise awareness among the number of students. The selected universities are Faculty of management VŠE in Prague, Teacher's college JČU in Ceske Budejovice, Polytechnic University in Jihlava and Západomoravská University in Trebic. In this work overlap sciences such as strategic marketing, marketing communication, management and human resources management. Marketing communication tools are used for research in selected universities. To catch out views of students on issues of cooperation and awareness of the company questionares were used. In the form of an interview negotiation with University representative was held. In the end there is an evaluation of all selected universities on the issue of cooperation and evaluation of their students in terms of language proficiency. There is a recommendation for the establishment of partnerships with universities that are best suited to the requirements and there is stated in what form this cooperation should take place.
Klíčová slova: universities; partnership; ACP Traductera, Ltd.; firms; Communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 12. 2008
Datum podání práce: 20. 4. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17692/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: