Postoje českých spotřebitelů k biopotravinám - marketingový výzkum

Název práce: Postoje českých spotřebitelů k biopotravinám - marketingový výzkum
Autor(ka) práce: Maříková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je popis biopotravin a ekologického zemědělství obecně. Teoretická část práce se zabývá zjištěním spotřebního a nákupního chování spotřebitelů biopotravin. Praktická část obsahuje marketingový výzkum biopotravin v České republice, který se zaměřuje na zjištění názorů, postojů a motivace spotřebitelů k nákupu biopotravin.
Klíčová slova: značka; postoje spotřebitelů ; výzkum trhu ; biopotraviny
Název práce: Czech consumer attitudes to organic food - marketing research
Autor(ka) práce: Maříková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of the thesis is a description of organic food and ecological farming in general. The theoretical part of the thesis deals with findings consumer and shopping behavior of consumers of organic food. The practical part contains a marketing research of organic food in the Czech Republic, which focuses on the findings of opinions, attitudes and motivations of consumers to purchase organic food.
Klíčová slova: marketing research; brand; attitudes of consumers; organic food

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2009
Datum podání práce: 7. 5. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26093/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: