Aplikace marketingu v estetické medicíně

Název práce: Aplikácia marketingu v estetickej medicíne
Autor(ka) práce: Záhumenská, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Gluck, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, akým spôsobom sú aplikované nástroje marketingu v oblasti tak charakteristickej, ako je estetická medicína. V prvej časti je rozobraný marketingový mix a jeho štyri základné zložky teoreticky, pričom je poukázané na odlišnosti marketingu služieb a produktov a na špecifické rysy trhu so zdravotníckymi službami. Praktická časť sa zaoberá popisom marketingového mixu konkrétnej kliniky estetickej medicíny a plastickej chirurgie. Jej súčasťou je aj výskum a vlastné návrhy na zmeny v marketingových aktivitách kliniky.
Klíčová slova: marketing; zdravotníctvo; estetická medicína
Název práce: Aplikace marketingu v estetické medicíně
Autor(ka) práce: Záhumenská, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Gluck, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem jsou aplikované marketingové nástroje v oblasti tak specifické, jako je estetická medicína. V první části je rozebraný marketingový mix a jeho čtyři základné složky teoreticky, přičemž je poukázáno na odlišnosti marketingu služeb a produktů a na specifické rysy trhu se zdravotnickými službami. Praktická část se zaobírá popisem marketingového mixu konkrétní kliniky estetické medicíny a plastické chirurgie. Její součástí je i výzkum a vlastní návrhy na změny v marketingových aktivitách kliniky.
Klíčová slova: zdravotnictví; estetická medicína; marketing
Název práce: Marketing applications in aesthetic medicine
Autor(ka) práce: Záhumenská, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Gluck, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to find out how marketing tools are applied in a specific area such as aesthetic medicine. In the first part, marketing mix and its four basic components are theoretically described with differences between product and service marketing being pointed out. The practical part deals with the marketing mix of a concrete clinic of aesthetic medicine and plastic surgery.
Klíčová slova: health services; aesthetic surgery; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25169/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: