Marketingová strategie společnosti Tesco při zavádění nových výrobků na trh

Název práce: Marketingová strategie společnosti Tesco při zavádění nových výrobků na trh
Autor(ka) práce: Guričová, Marie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Černý, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá zaváděním nových výrobků na trh. Konkrétně se jedná o výrobky vlastních značek. Nejdříve se zaměřuji na charakteristiku společnosti Tesco a na trh s privátními značkami. Po SWOT analýze a segmentaci zákazníků následuje stěžejní část práce - marketingový mix těchto výrobků a jejich zhodnocení zákazníky.
Klíčová slova: marketingová strategie; Tesco; marketingový mix; vlastní značky
Název práce: The Tesco Company's New Products Launch Strategy
Autor(ka) práce: Guričová, Marie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Černý, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with new products launch on the market, specifically, it concerns private labels' products. I focus on the characteristics of the Tesco company and on the private labels' market. The SWOT analysis and customer segmentation are followed by the pivotal part of my theses - the marketing mix of the new products and customers' evaluation.
Klíčová slova: Tesco; marketing mix; private labels; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 2. 2010
Datum podání práce: 4. 5. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24467/podrobnosti

Soubory ke stažení

Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: