Analýza agentury CzechTrade na exportně významných trzích

Název práce: Analýza agentury CzechTrade na exportně významných trzích
Autor(ka) práce: Madurová, Helena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čajka, Radek
Oponenti práce: Petříček, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je posoudit vliv agentury CzechTrade na exportně významných trzích prostřednictvím analýzy vybraných zahraničních kanceláří. Práce se zpočátku zabývá vývojem agentury CzechTrade od roku 1997 až po současnost. Následující kapitola popisuje aktuální služby, které agentura nabízí a obsahem poslední kapitoly je analýza čtyř vybraných zahraničních kanceláří CzechTrade.
Klíčová slova: zahraniční kanceláře; podpora obchodu; CzechTrade
Název práce: The Analysis of CzechTrade in export significant markets
Autor(ka) práce: Madurová, Helena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čajka, Radek
Oponenti práce: Petříček, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to evaluate the impact of CzechTrade Agency on export significant markets through the analysis of selected offices abroad. It starts with the initial development of CzechTrade beginning in 1997 to the present. It then moves on to describe current services offered by the agency and concludes with the analysis of four selected CzechTrade offices abroad.
Klíčová slova: trade promotion; CzechTrade; international offices

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23564/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: