Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod

Název práce: Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod
Autor(ka) práce: Soukupová, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Bardún, Adam
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je představit základní prvky reklamy a marketingové komunikace v prostředí internetu a dále navrhnout reklamní kampaň pro internetový obchod.
Klíčová slova: reklama; marketingová komunikace; reklamní kampaň
Název práce: Planning a marketing strategy for an online store
Autor(ka) práce: Soukupová, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Bardún, Adam
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to present the essential elements of advertisement and marketing in the context of the Internet. Then, an advertising campaign for an online shop is presented.
Klíčová slova: advertisement; advertising campaign; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23428/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: