Marketingová strategie vybrané společnosti

Název práce: Marketingová strategie vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Votavová, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kukla, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti F AIR spol. s r. o., první soukromé letecké školy v České Republice, která má hlavní sídlo na letišti Benešov. Cílem této práce je představit nabízené produkty společnosti, analyzovat marketingovou strategii a marketingové prostředí a navrhnout možné změny současné strategie. K dosažení tohoto cíle byla aplikována řada dílčích analýz a vlastní marketingový výzkum, nashromážděné údaje jsou vyhodnoceny ve finální SWOT analýze. Ze získaných výsledků jsem navrhla změny, které by mohly vést ke zvýšení obratu společnosti a větší spokojenosti zákazníků.
Klíčová slova: marketing služeb; SWOT analýza; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of a particular company
Autor(ka) práce: Votavová, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kukla, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the marketing strategy of a company F AIR spol. s r. o.,which is the first flying school in the Czech Republic and has its main domicile at the airport Benešov. The objective of this thesis is to introduce the products of the company, to analyse its marketing strategy and marketing environment, and finally to propose feasible changes of the contemporary strategy. To achieve this objective, I have applied several subanalyses and my own marketing research. The accumulated figures are evaluated in the final SWOT analysis. I have used this figures to bring up several changes, which could be conductive to the increase of the company's turnover and to the improvment of its customer's satisfaction.
Klíčová slova: SWOT analysis; marketing of the services; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23403/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: