Marketingová strategie konceptu Fair Trade v ČR

Název práce: Marketingová strategie konceptu Fair Trade v ČR
Autor(ka) práce: Tlolková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Pehrová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem Bakalářské práce je popis marketingové strategie konceptu Fair Trade v ČR a návrh možných zlepšení.První část práce se zabývá teoretickým popisem marketingové strategie a současně představuje koncept Fair Trade v celosvětovém měřítku. Praktická část práce nabízí přehled ziskových a neziskových organizací zapojených do hnutí Fair Trade v České republice a popisuje marketingovou strategii konceptu Fair Trade. Popis zahrnuje jednotlivé strategie prvků marketingového mixu, představuje projekty a kampaně zaměřené na konkrétní cílovou skupinu trhu a závěrem shrnuje silné a slabé stránky konceptu v podobě SWOT analýzy.Závěr práce je věnován popisu možných dopadů marketingových aktivit na českou společnost.
Klíčová slova: Propagace Fair Trade; Fair Trade; Marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of the concept of Fair Trade in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Tlolková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Pehrová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Subject of this Bachelor thesis is a description of the marketing strategy of the concept of Fair Trade in the Czech Republic and propose ways to improve it. The first part deals with the theoretical description of the marketing strategy and also introduces the concept of Fair Trade worldwide. The second part offers an overview of profit and nonprofit organizations involved in Fair Trade in the Czech Republic and describes the marketing strategy for the concept of Fair Trade. The practical part includes a SWOT analysis of the concept of Fair Trade, defines the strategy of marketing mix elements and presents various projects and campaigns.The conclusion is devoted to describe the potential impacts of marketing activities in the Czech society.
Klíčová slova: Fair Trade promotion; Fair Trade; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 11. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22722/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: