Marketingová strategie nové televizní stanice Public

Název práce: Marketingová strategie nové televizní stanice Public
Autor(ka) práce: Cejhonová, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Skořepa, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televizní stanice Public a jejím zhodnocením. V praktické části jsou obecné teoretické poznatky navázány na konkrétní televizní stanici. V další části práce je rozebrán průzkum věnovaný povědomí o televizní stanici Public a v závěru je vytvořena SWOT analýza této televizní společnosti.
Klíčová slova: Public; marketing; televize; strategie
Název práce: The Marketing Strategy of the new television station Public
Autor(ka) práce: Cejhonová, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Skořepa, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Main topic of this dissertation is The Marketing Strategy of television station called Public and its impact. The practical part of this dissertation links theoretical background with the specific attributes of the TV station. Next is the Public Relation Research and its implications. The dissertation is closed with SWOT Analysis of this TV Station.
Klíčová slova: marketing; strategy; television; Public

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22392/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: