Budování korporátní značky

Název práce: Budování korporátní značky
Autor(ka) práce: Wisterová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Urválková, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá tématikou budování korporátní značky. Hlavním cílem je zanalyzovat proces budování a řízení korporátní značky. V teoretické části práce uvádí nástroje, které používají firmy k budování značky, a rozebírá další aspekty, které souvisí s tímto tématem. V praktické části aplikuje tyto nástroje na budování korporátní značky Yves Rocher, hodnotí jejich přínos a podává návrhy na vylepšení.
Klíčová slova: komunikace; oceňování značky; hodnota značky; budování značky
Název práce: The corporate brand building
Autor(ka) práce: Wisterová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Urválková, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This study deals with the theme of the corporate brand building. The main aim is to analyze the process of the bulding and directing of the corporate brand. The theoretical part specifies the instruments that firms use for brand building and defines other aspects that are connected to this topic. The practical part applies these instruments on the brand building of the firm Yves Rocher, evaluates their contribution and gives recommendation for their improvement.
Klíčová slova: communication; brand building; brand value

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22202/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: