Úloha internetu jako média v komerčních komunikacích

Název práce: Úloha internetu jako média v komerčních komunikacích
Autor(ka) práce: Myšková, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje vliv internetu na současný marketing v ČR. Teoretická část charakterizuje stručně marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Zaměřuje se zejména na on-line komunikace a popisuje oblast e-komerce. Jsou zde rovněž zmíněny výhody a nevýhody využití internetu jako interaktivního média. Tato část také zahrnuje popis českých internetových uživatelů a vztahu českých firem k on-line komunikacím. Praktickou část tvoří popis kanálů B2B a B2C, jejich výhody a současná situace v ČR. V této části jsou představeny dvě společnosti a jejich internetové strategie jsou podrobeny analýze. Zvláštní pozornost je věnována systémům elektronické výměny dat a provozu e-shopu. Praktická část rovněž přináší návrhy, jak zlepšit internetovou kampaň obou firem.
Klíčová slova: B2B; e-komerce; komerční komunikace; B2C; internet
Název práce: The role of the internet as a medium in commercial communications
Autor(ka) práce: Myšková, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis analyzes the impact of the internet on current marketing in the Czech Republic. Its theoretical part characterizes briefly the marketing mix, marketing communications and commercial communications. It focuses especially on the on-line communications and describes the E-Commerce. It also mentions advantages and disadvantages of usage of the internet as an interactive marketing medium. This part also includes description of Czech internet users and the relationship between on-line communications and Czech companies. Practical part is comprised by description of B2B and B2C channels, their advantages and the current situation in the Czech Republic. In this part two companies are introduced and their internet marketing strategies are analyzed. Special attention is paid to the electronic data interchange systems and the running of E-Shop. Practical part also brings suggestions for how to make the internet campaign of these firms better.
Klíčová slova: B2C; E-Commerce; Commercial Communications; Internet; B2B

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22197/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: