Nizozemsko a jeho obchodní a kulturní specifika

Název práce: Nizozemsko a jeho obchodní a kulturní specifika
Autor(ka) práce: Kašparová, Jaroslava
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Korandová, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce pojednává o obchodních a kulturních specifikách Nizozemska. První kapitola popisuje zemi z hlediska geografického, demografického, historického a také se věnuje jejím charakteristickým symbolům. Kapitola druhá představuje hospodářskou situaci Nizozemska, popisuje sektory ekonomiky a důležité makroekonomické ukazatele. Svým tématem na ni navazuje kapitola třetí, která řeší obchodní vztahy Nizozemska s Českou republikou. Stěžejní jsou potom kapitoly čtyři a pět, ve kterých jsou popsána nizozemská kulturní specifika, zvláštnosti, které nás mohou překvapit při vedení obchodního jednání a také osobní zážitky a dojmy z života v Nizozemském království.
Klíčová slova: obchodní specifika a zvlášnosti; kulturní specifika a zvláštnosti; Nizozemsko
Název práce: Dutch trade and cultural specifics
Autor(ka) práce: Kašparová, Jaroslava
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Korandová, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on Dutch trade and cultural specifics. First chapter describes geography, demography and history of the country and even speaks about some characteristic symbols of the kingdom. Second chapter serves as an introduction to Dutch economy, its sectors and provides macroeconomic analysis. Third chapter is well connected to the previous one. It adverts to Czech and Dutch trade relations. The most important is chapter four and five. In these chapters you can find cultural and trade specific that could surprise you while negotiations. The fourth chapter is enriched with personal experiences and impressions from life in Dutch Kingdom.
Klíčová slova: cultural and trade specifics; introduction of the country; The Netherlands

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2009
Datum podání práce: 15. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23823/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: