Internetové portály zaměřené na Slovensko

Název práce: Internetové portály zamerané na Slovensko
Autor(ka) práce: Hloža, Mojmír
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Vrbský, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca sa venuje prieskumu trhu internetových portálov zameraných na turistiku a cestovný ruch na Slovensku. Prvá časť sa zaoberá významom internetu pre cestovanie, druhá obsahuje súhrn hlavných faktorov, ktoré majú na cestovný ruch na Slovensku najväčší vplyv. Hlavným cieľom, ktorý je obsiahnutý v tretej a štvrtej kapitole, je analyzovať súčasné internetové portály orientované na Slovensko ako turistickú destináciu a pripraviť základný návrh riešenia konkrétneho cestovateľského portálu zameraného na takýto obsah.
Klíčová slova: portál; cestovný ruch; internetový marketing; cestovanie
Název práce: Internetové portály zaměřené na Slovensko
Autor(ka) práce: Hloža, Mojmír
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Vrbský, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce se zabývá zkoumáním trhu internetových portálů zaměřených na turistiku a cestovní ruch na Slovensku. V první části je rozebrán význam internetu pro cestování, druhá obsahuje souhrn hlavních faktorů, které mají na cestovní ruch na Slovensku největší vliv. Hlavním cílem, který je obsažený v třetí a čtvrté kapitole, je analyzovat současné internetové portály orientované na Slovensko jako turistickou destinaci a připravit základní návrh řešení konkrétního cestovatelského portálu zaměřeného na takovýto obsah.
Klíčová slova: portál; cestování; internetový marketing; cestovní ruch
Název práce: Web portals focused on Slovakia
Autor(ka) práce: Hloža, Mojmír
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Vrbský, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Thesis is engaged in the research of the market of the web portals focused on tourism and travelling round Slovakia. The first part explores the purpose of internet for travelling, the second part contains summary of the main factors which has the greatest influence on tourism in Slovakia. The main aim which is included in the third and the fourth part is to analyse current web portals oriented on Slovakia as touristic destination and to prepare a primary plan of particular travel web focused on such content.
Klíčová slova: tourism; portal; internet marketing; travelling

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23530/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: