Exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s

Název práce: Exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s
Autor(ka) práce: Vaníčková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Schovanec, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass, a.s. Na základě teoretické části je analyzován export samotné společnosti a také prostředí specifického trhu, v tomto případě Polska. Nezbytnou součástí práce je také návrhová část, jejíž cílem je shrnutí poznatků a doporučení ke zlepšení dosavadní exportní strategie.
Klíčová slova: mezinárodní trhy; exportní strategie; Vetropack Moravia Glass, a.s.
Název práce: Export strategy of the company Vetropack Moravia Glass a.s
Autor(ka) práce: Vaníčková, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Schovanec, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis focuses on the export strategy of the company Vetropack Moravia Glass, a.s. On the basis of the theoretical part, the export of the company and the environment of a specific market Poland in this case, are analyzed. One of the substantial parts of the thesis is also a summary of observations and recommendations how to improve the present export strategy.
Klíčová slova: international markets; export strategy; Vetropack Moravia Glass, a.s.

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22657/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: