Budování značky firmy SCA Packaging s.r.o

Název práce: Budování značky firmy SCA Packaging s.r.o
Autor(ka) práce: Velínová, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Dibelka, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je vysvětlit důležité termíny, které by měli marketéři při snaze o úspěšné vybudování značky znát, teoreticky nastínit pojem a význam propagace, distribuce, identitu a hodnotu značky a podrobněji se zaměřít na marketingový mix a jeho části. Cílem praktické části je představit firmu SCA Packaging Česká republika s.r.o. a porovnat teorii s praxí budování značky této firmy.
Klíčová slova: Marketing; SCA; Budování značky
Název práce: Brand building of firm SCA Packaging Ceska republika s.r.o
Autor(ka) práce: Velínová, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Dibelka, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelors work is to explain important terms which the marketers should know while wanting to build the brand successfully. I would like to outline terms as promotion, distribution, indentity and brand value. Furthermore I will minutely aim to term marketing mix and its parts. The aim of practical part is to present the firm SCA Packaging Česká republika s.r.o. and to compare the theory with brand building of this firm.
Klíčová slova: Brand building; Marketing; SCA

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21965/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: