Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)

Název práce: Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Autor(ka) práce: Krausová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Krbec, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou typu PPC (Pay-Per-Click). Je zde uveden ucelený popis této reklamy a její výhody a nevýhody. Zmiňuje se také o metodách analýzy návštěvnosti webů. Jako příklad je uveden systém Google Analytics. Hlavním cílem práce je provedení analýzy internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě. Pro realizaci analýzy jsem si vybrala firmu CEDAR HOME s.r.o., která se zabývá stavbou dřevěných domů.
Klíčová slova: reklama typu PPC; měření návštěvnosti; Sklik; Google Analytics; Google AdWords
Název práce: Analysis of internet advertisement type PPC (Pay-Per-Click) in concrete firm (Cedar home)
Autor(ka) práce: Krausová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Krbec, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to present the features of internet advertising. The main type of advertisement in this thesis is called PPC (Pay-Per-Click). There are created and advertised advertising campaigns on concrete project.
Klíčová slova: Google Analytics; Web traffic measurement; Sklik; Google AdWords; advertisement PPC

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 15. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21672/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: