Strategie vstupu vybraných firem na německy mluvící trhy

Název práce: Strategie vybraných firiem pri vstupu na nemecky hovoriace trhy
Autor(ka) práce: Humajová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Švábková, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je popis a rozbor krokov, ktoré robili jedna slovenská a jedna česká spoločnosť, načrtnutie ich doterajšej stratégie, ako aj na základe rôznych analýz poskytnúť určité odporúčania, ktoré by mohli ich doterajšiu stratégiu zlepšiť a pomôcť obom spoločnostiam v ďalšom pôsobení na nemecky hovoriacich trhoch.
Klíčová slova: Marketingový mix ; PEST analyza ; Marketingová stratégia
Název práce: Strategie vstupu vybraných firem na německy mluvící trhy
Autor(ka) práce: Humajová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Švábková, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je popis a rozbor kroků, které dělali slovenská a česká společnost, načrtnutí jejich dosavadní strategie, a taktéž na základě různých analýz poskytnout určité doporučení, které by mohly jejich dosavadní strategii zlepšit a pomoci oběma společnostem v dalším působení na německy mluvících trzích.
Klíčová slova: Marketingový mix ; PEST analýza ; Marketingová stratégie
Název práce: Market entry strategies of selected companies in the German speaking markets
Autor(ka) práce: Humajová, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Švábková, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of bachelor thesis is describing and analyzing the steps that a Slovak and a Czech firm made, outlining their current strategy , as well as according to the various analysis provides some recommendations that could improve the prevailing strategy when entrying the German speaking markets
Klíčová slova: marketing mix ; PEST analysis; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24806/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: