Nové trendy v marketingové komunikaci

Název práce: Nové trendy v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Urban, Bohumil
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Batěk, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci. Analyzuje využití virálního, guerillového a internetového marketingu v praxi. V praktické části popisuje konkrétní marketingové kampaně, především s přihlédnutím na úsporu nákladů.
Klíčová slova: Guerillový marketing; Marketingová komunikace; Virální marketing; Internetový marketing; DRTV; Marketing
Název práce: New trends in marketing communication
Autor(ka) práce: Urban, Bohumil
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Batěk, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theses concerns new trend in marketing communication. Analysis usage of viral, guerilla and internet marketing. Describes specifics marketing campaigns, mostly considering cost savings.
Klíčová slova: Internet marketing; Guerilla marketing; Viral marketing; DRTV; Marketing; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 2. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24529/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: