Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Madagaskaru

Název práce: Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Madagaskaru
Autor(ka) práce: Šťastná, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V této bakalářské práci popisuji zvláštnosti podnikatelského prostředí Madagaskaru a zároveň přináším i pohled na obchodní a kulturní zvyklosti této oblasti. První kapitola popisuje základní charakteristiku ostrova Madagaskar, která krom geografických informací o povrchu, poloze i klimatických podmínkách obsahuje i historii a základní informace o jednotlivých etnických skupinách, náboženství a jazycích, které se nachází právě na Madagaskaru. V druhé kapitole nastiňuji pohled na podnikatelské prostředí a podmínky pro podnikání na tomto ostrově. Charakterizuji zde i současnou ekonomickou situaci země, daňový sektor a politický systém. Poslední třetí kapitola vypovídá o základních formách obchodního jednání a etiketě.
Klíčová slova: Podnikatelské prostředí; Etiketa; Obchodní jednání ; Madagaskar
Název práce: Specialities of the corporate environment, business and cultural customs in Madagascar
Autor(ka) práce: Šťastná, Ivana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In my bachelor thesis I analyze specialities of the corporate environment in Madagascar and I bring the view of the business and cultural customs of this country. The first chapter contains basic country profile of Madagascar including history, geographical information and the description of various ethnic groups, religions and languages present on Madagascar. The second chapter is concerned on the business environment, tax segment and political system. The last chapter describes trade negotiations and etiquette.
Klíčová slova: Etiquette; doing business; Trade negotiations; Madagascar

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 1. 2010
Datum podání práce: 20. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24373/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: