Analýza komunikačního mixu v segmentu SME

Název práce: Analýza komunikačného mixu v segmente SME
Autor(ka) práce: Hlohinová, Monika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Křížek, Miroslav
Oponenti práce: Kešner, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom práce je previesť podrobnú analýzu komunikačnej stratégie spoločnosti, pôsobiacej v stavebníctve na českom trhu. Dôraz je kladený na problematiku komunikačného mixu a vhodné uplatnenie jednotlivých nástrojov mixu v závislosti na konkrétnych projektoch. Súčasťou práce je taktiež porovnanie využívania nástrojov komunikačného mixu danej spoločnosti s obvykle používanými nástrojmi v obore na domácom trhu, prípadne na zahraničných trhoch.
Klíčová slova: komunikačný mix; analýza; komunikačná stratégia
Název práce: Analýza komunikačního mixu v segmentu SME
Autor(ka) práce: Hlohinová, Monika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Křížek, Miroslav
Oponenti práce: Kešner, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem práce je provést podrobnou analýzu komunikační strategie společnosti působící v stavebnictví na českém trhu. Důraz je kladen na problematiku komunikačního mixu a vhodné uplatnění jednotlivých nástrojů mixu v závislosti na konkrétních projektech. Součástí práce je také srovnání využívání nástrojů komunikačního mixu dané společnosti s obvykle používanými nástroji v oboru na domácím trhu, případně na zahraničních trzích.
Klíčová slova: analýza; komunikační mix; komunikační strategie
Název práce: Analysis of the communication mix in SME segment
Autor(ka) práce: Hlohinová, Monika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Křížek, Miroslav
Oponenti práce: Kešner, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main goal is to carry out a detailed analysis of the communication strategy of a company working in construction industry in the Czech market. Analysis is focused on the issue of the communication mix and appropriate application of instruments, depending on specific projects. Also included is a comparison of instruments used in the communication mix of the company with instruments used in the field on the domestic or foreign markets.
Klíčová slova: communication mix; communication strategy; analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2009
Datum podání práce: 22. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23041/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: