Komparace marketingových strategií politické kampaně B. Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r. 2008

Název práce: Komparace marketingových strategií politické kampaně B. Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r. 2008
Autor(ka) práce: Novotná, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá srovnáním marketingových strategií politické kampaně Baracka Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r.2008. Popisuje americký volební systém, ale také charakterizuje voliče pomocí základních socio-demografických ukazatelů, ze kterých je třeba při tvorbě předvolební kampaně vycházet. Práce je zaměřena jak na využívaná komunikační média v průběhu kampaně, tak na způsob jejího financování, tedy především na fundraising. Zabývá se marketingovými strategiemi v jednotlivých státech Unie a dále pak komparací s předním kandidátem konkureční strany Johnem McCainem.
Klíčová slova: internet; fundraising; Spojené Státy Americké; volební kampaň; marketingová strategie
Název práce: Comparison of Barack Obama´s marketing strategies of the political campaign in individual states in presidential elections 2008
Autor(ka) práce: Novotná, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on comparison of marketing strategies of the political campaign in individual states of USA in presidential elections 2008. It describes the American election's system and also defines electors by using basic social-demographical indicators which are crucial when creating the pre-elections campaign. The thesis focuses also on using the communication media during the campaign and also on the the way of financing the campaign itself - above all on fundraising. It describes marketing strategies in individual states and compares them with the candidate of Republican party, John McCain.
Klíčová slova: internet; fundraising; election campaign; United States of America; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 11. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22847/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: