Analýza náborové kampaně - Policie ČR

Název práce: Analýza náborové kampaně - Policie ČR
Autor(ka) práce: Randa, Miloslav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma - Analýza náborové kampaně Policie České republiky "Pomáhat a chránit" - je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingového mixu a komunikace, sociálního marketingu a sociální reklamy. Praktická část se zabývá popisem Policie České republiky a dále je provedena analýza kampaně "Pomáhat a chránit" (představení příčin, financování, podoba komunikačních kanálů). Součástí práce je vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit změnu vnímání tváře policie českou veřejností. Na závěr je kampaň celkově zhodnocena a doplněna o doporučení.
Klíčová slova: sociální marketing; Policie České republiky; náborová kampaň
Název práce: The analysis of the "To help and to protect" recruitment campaign
Autor(ka) práce: Randa, Miloslav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This analysis of the "To help and to protect" recruitment campaign, which is used by the Police of the Czech Republic, is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part considers the marketing mix and communication, social marketing and social advertisement used. The practical part analyses the characteristics and duties of the Czech Police and recruitment campaign "To help and to protect" (introduction, financing, types of communication channels). This work has employed a survey research in order to discover a possible impact of the campaign on the mass outlook on the Czech Police. Using this information, the recruitment campaign is, in conclusion, assessed and suggestions are made for its improvement.
Klíčová slova: Police of the Czech Republic; recruitment campaign; social marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22553/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: