Obchodní a kulturní zvláštnosti Afgánistánu

Název práce: Obchodné a kultúrne zvláštnosti Afganistanu
Autor(ka) práce: Kuklicova, Lucia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Kurdel, Pavol
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je predstaviť Afganistan, štát nachádzajúci sa na rozhraní južnej, juhovýchodnej a strednej Ázii, ako krajinu, ktorej kultúr a náboženstvo má podstatný vplyv na prípravu a priebeh obchodného jednania. Sú tu analyzované zvláštnosti súčasného podnikateľského prostredia, stav krajiny, jej miesta v ekonomickej hierarchii krajín tretieho sveta a taktiež sa hľadali možnosti pomoci krajine pri znižovaní chudoby a produkcii narkotík.
Klíčová slova: obchod; Afganistan; krajiny tretieho sveta
Název práce: Obchodní a kulturní zvláštnosti Afgánistánu
Autor(ka) práce: Kuklicova, Lucia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Kurdel, Pavol
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je představit Afganistan, stát nacházejíce se na rozhraní jižní, jihovýchodní a střední Asie, jako krajinu, které kultura a náboženství má podstatný vliv na přípravu a průběh obchodního jednání. Jsou tady analyzované zvláštnosti současného podnikatelského prostředí, vliv krajiny, jejího místa v ekonomické hierarchii zemí třetího světa a taktéž se hledali možnosti pomoci zemí při snižování chudoby a produkci narkotik.
Klíčová slova: Afganistan; obchod; země třetího světa
Název práce: Business and cultural particularities of Afghanistan
Autor(ka) práce: Kuklicova, Lucia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Kurdel, Pavol
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to present Afghanistan as the state that is located in south, southeast and east part of Asia; as the country which culture and religion has an important influence when preparing and processing business. Within the thesis we analyze the unusualness of business environment, country situation, its position in the economic hierarchy of the developing countries as well as we look for the help possibilities by decreasing of poverty and narcotic production.
Klíčová slova: trade; developing countries; Afghanistan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2009
Datum podání práce: 25. 5. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21852/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: