Leták jako účinný nástroj komerční komunikace

Název práce: Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Autor(ka) práce: Bienková, Daniela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé práce je analyzovat možnosti využití letáku jako účinného nástroje marketingové komunikace a zároveň na praktickém příkladu poukázat na možné problémy spjaté s jeho přípravou a výrobou. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části diplomové práce jsou diskutovány teoretické přístupy pro komunikační kampaň a ztvárnění letáku. Hlavní pozornost je přitom věnována přímému marketingu, jako oblasti, do které leták jako komunikační nástroj spadá. V druhé části jsou tato východiska, společně s vlastním průzkumem, analyzována a aplikována na příkladu společnosti Ahold a její konkurence. Tato část práce také detailně zkoumá proces výroby akčního letáku a navrhuje možná řešení. V závěru jsou poznatky z obou částí shrnuty a jsou doporučeny možné nové přístupy k jeho pojetí.
Klíčová slova: přímý marketing; komerční komunikace; leták
Název práce: A leaflet as an efficient tool of commercial communications
Autor(ka) práce: Bienková, Daniela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my thesis is to analyze the possibility of using a leaflet as an effective tool of marketing communications as well as to demonstrate the possible problems associated with its preparation and production on a practical example. The thesis consists of two main parts. In the first part of this work theoretical approaches to communication and representation of a leaflet campaign are discussed. Main attention is paid to direct marketing, as area in which a leaflet as a communication tool belongs. In the second part the theoretical hypotheses, together with an own survey are analyzed and applied on the example of Ahold company and its competitors. This part also examines in detail the production process of the leaflet and proposes possible solutions. In conclusion, the findings of the two parts are described and new possible approaches are recommended.
Klíčová slova: direct marketing; leaflet; marketing communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2010
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21574/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: