Marketingová komunikace zařízení v cestovním ruchu

Název práce: Mrketingová komunikácia zariadenia v turistickom ruchu
Autor(ka) práce: Šimková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kazdová, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom mojej práce je sledovať marketingové aktivity hotelu InterContinental. Akým spôsobom komunikujú s potenciálnym zákazníkom a so svojimi hosťami. Práca je rozdelená na dve časti. Teoretickú, kde vysvetľujem obecné zákonitosti z marketingu a venujem sa aj hotelierstvu všeobecne, jeho vzniku, pôsobeniu. Praktická časť je zhrnutie informácií, ktoré som získala počas rozhovoru s PR managerkou hotela.
Klíčová slova: marketingová komunikácia; konkurencia; hotel; hotelová značka
Název práce: Marketingová komunikace zařízení v cestovním ruchu
Autor(ka) práce: Šimková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kazdová, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem mé práce je sledovat marketingové aktivity hotelu InterContinental, a to jakým spůsobem komunikuje s potenciálním zákazníkem a hostem. Práca je rozdělena na dvě části. Teoretickou, kde vysvětluji obecní zákonitosti z marketingu a venuji se aj hotelnictví všeobecně, jejímu vzniku, působení. Praktická část je shrnutí informací, které jsem získala počas rozhovoru s PR managerkou hotela.
Klíčová slova: marketingova komunikace; hotel; hotelový značka; konkurence
Název práce: Marketing communications equipment in tourism
Autor(ka) práce: Šimková, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kazdová, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The goal of my work is to observe the marketing activities of the InterContinental hotel. How do they communicate with potential customers and their guests. The work is divided into two parts. Theoretical, which explain general patterns of marketing. In this one I concentrate myself on hotel trade in general - its origin and impact. The practical part is a summary of the information I received during an interview with PR manager of the hotel.
Klíčová slova: hotel; hotel brand; competition; communitation of marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 12. 2009
Datum obhajoby: 14. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19577/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: