Propagace jako součást managementu pro zajištění udržitelného rozvoje města na příkladu hl. m. Prahy

Název práce: Propagace jako součást managementu pro zajištění udržitelného rozvoje města na příkladu hl. m. Prahy
Autor(ka) práce: Klimek, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šulcová, Irena
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Propagace kulturní oblasti v hlavním městě Praze souvisí s udržitelným rozvojem města v kulturní oblasti. Propagace a rozvoj města velmi úzce souvisí s propagací a rozvojem kultury v daném místě a tato symbióza je téměř nepostradatelná. Využívání propagačních prostředků ke zhodnocení investic v oblasti kulturních hodnot je další důležitý prvek, jak dosáhnout rozvoje kultury a vyvolat ve společnosti zájem o ní. Práce se zabývá propagací v kulturní oblasti, proto je důležité si v teoretické části přiblížit a definovat související pojmy k problematice propagace i udržitelnému rozvoji kulturní oblasti. V praktické části je na konkrétních případech vybraných kulturních institucí a propagačních strategií Galerie hlavního města Prahy a Národního muzea ukázán a přiblížen vliv propagace a reprezentace na úspěšnost institucí a jejich přínos pro propagaci města. Na závěr je srovnání poznatků z teoretické části s výsledky vlastního dotazníkového šetření.
Klíčová slova: udržitelný rozvoj; kulturní instituce; propagace
Název práce: Promotion as part of management to ensure sustainable development of cities on the example of the capital city of Prague
Autor(ka) práce: Klimek, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šulcová, Irena
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Promotion of a cultural area in the capital city of Prague is related to sustainable urban development in the cultural field. Promotion and development of the city is closely connected with the promotion and development of culture in a given location and this symbiosis is almost indispensable. The use of advertising media to evaluate investment in cultural values is another important element to achieve the development of culture in society and create interest in it. This work deals with the promotion in the cultural field that is why it is so important to define the concepts related to the issue of promotion and sustainable development in the cultural field in the theoretical part of the work. On the concrete cases of selected cultural institutions and promotional strategies of the City Gallery Prague and National Museum in the practical part the influence of promotion and representation on the success of institutions and their contribution of the city is show and approached. At the end there is a comparison of findings from the theoretical part with the results of my own survey.
Klíčová slova: cultural institution; sustainable development; promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 2. 2010
Datum podání práce: 25. 5. 2010
Datum obhajoby: 29. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25641/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: