Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Vodstrčilová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii firmy Český národní podnik, s.r.o. a navrhnout možná zlepšení. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing, marketingový proces, marketingovou strategii a popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část představuje společnost Český národní podnik, s.r.o., zabývá se situační analýzou a marketingovou strategii společnosti, která obsahuje produktovou, cenovou, distribuční a komunikační strategii. Na konci je zhodnocení a návrhy na zlepšení marketingové strategie.
Klíčová slova: marketingový mix; analýza; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of the selected company
Autor(ka) práce: Vodstrčilová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to analyse the marketing strategy of the company Český národní podnik, s.r.o. and recommend improvement proposals. In the first part of the thesis I describe marketing, marketing process, marketing strategy and particular tools of the marketing mix. In the second part I present the company Český národní podnik, s.r.o., then I describe situational analysis and marketing strategy of the company. At the end of the thesis there are evaluation and improvement proposals of the marketing strategy.
Klíčová slova: marketing mix; analysis; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 29. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25023/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: