Marketingová strategie jazykové školy Royal School

Název práce: Marketingová strategie jazykové školy Royal School
Autor(ka) práce: Pazderská, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii jazykové školy Royal School a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dva hlavní celky - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována marketingu služeb a jeho odlišnostem zejména v rámci marketingového mixu. V praktické části je Royal School nejdříve krátce představena, dále jsou zmíněna specifika vyučované Callanovy metody a je zde uvedeno zhodnocení současných marketingových aktivit společnosti. Na závěr jsou navrhnuta doporučení na změnu a rozšíření stávající marketingové strategie, která vyplývají z výsledků provedené SWOT analýzy a marketingového výzkumu mezi stávajícími klienty Royal School.
Klíčová slova: marketingový mix; jazyková škola; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of the language school Royal School
Autor(ka) práce: Pazderská, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyse the marketing strategy of the language school Royal School and to suggest its improvement on the basis of observed data. The thesis is divided into two main parts -- theoretical and practical part. The theoretical part focuses on marketing of services and its differences especially in terms of marketing mix. In the practical part, Royal School is first briefly introduced, then there are the main features of Callan method and an evaluation of current marketing activities of the company. Finally there are reccomendations which suggest changes and expansion of the marketing stategy. The recomendations ensue from the results gained by SWOT analysis and a marketing research among current Royal School customers.
Klíčová slova: language school; marketing strategy; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 1. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 29. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24617/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: