Product placement jako nástroj marketingové komunikace

Název práce: Product placement jako nástroj marketingové komunikace
Autor(ka) práce: Mika, Jiří
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: Grmela, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním trhu a v ČR.
Klíčová slova: Média; Komunikační mix; Marketing; Product placement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 5. 2007
Datum podání práce: 2. 5. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5148/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: